Abuse af ULTIMATE GAMER (DK) (CCL)

Spotted an admin abusing his/her rights on you? Post it here. Type in Danish/English only.
Dam

Abuse af ULTIMATE GAMER (DK) (CCL)

Postby Dam » Sat Nov 02, 2013 9:21 pm

Jeg vil gerne klage over "ULTIMATE GAMER (DK) (CCL)" han abuser med sit admin og slapper folk, blocker indgange, swapper folk til et andet team så han kan være sammen med sly.
Han mener nok ikke han "ødelægger spillet for nogle andre spillere men det mener jeg" Jeg vil gerne be om at få "ULTIMATE GAMER (DK) (CCL)" admin genovervejet.
(Det er sket idag den 02/11/2013)
M.V.H S L I Xz_^#

ksffan

Re: Abuse af ULTIMATE GAMER (DK) (CCL)

Postby ksffan » Sat Nov 02, 2013 9:31 pm

kan godt se hvad du mener har tider på hvornår det var.
dato 2/11 2013
15.30-15.40 buildwars: luked base. lukked andres base med hans base. skyder mig da jeg kigger om man kan komme ind, derefter bliver han ved med at skyde mig så jeg ikke kan komme tilbage til hvor jeg kom fra. så jeg fik aldrig lov til at se om man kunne komme ind. da jeg gik på spec kan jeg se at han skyder fra et sted uden indgang.
21.10-21.30 legomultigames: slap af sly midt i shotgun så jeg ikke kan ramme ham, og flere slap kom senner
22.04-22.10 buildwars: skifted hold på andre spiller uden varsel eller forespørgsel for at komme på hold med sly, og derefter slaps på sly.
og mener derfor også at det er lidt.

DarkDeviL

Re: Abuse af ULTIMATE GAMER (DK) (CCL)

Postby DarkDeviL » Wed Nov 06, 2013 4:46 pm

ksffan wrote:15.30-15.40 buildwars: luked base. lukked andres base med hans base. skyder mig da jeg kigger om man kan komme ind, derefter bliver han ved med at skyde mig så jeg ikke kan komme tilbage til hvor jeg kom fra. så jeg fik aldrig lov til at se om man kunne komme ind. da jeg gik på spec kan jeg se at han skyder fra et sted uden indgang.

1. ULTIMATE GAMER havde spærret midterstigerne til tårnet af, og lavet en base på anden sal. For at komme ind var det en forudsætning, at man kunne komme igennem første sal og ind, men indgangen efter denne var også helt lukket til.

Konklusion: ULOVLIG BASE: Basen er helt lukket til.
Screenshot:
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/919 ... CEEE34023/

2. Desuden lukker ULTIMATE GAMER sig inde i sine egne props inde i denne base med et camper sted i denne "gennemgangsbase".

Konklusion: ULOVLIG BASE: Der er ikke mulighed for at komme helt ind til ULTIMATE GAMER.
Screenshots:
http://cloud-2.steampowered.com/ugc/919 ... DDBDB24E3/
http://cloud-4.steampowered.com/ugc/919 ... AFB9A2E64/

ksffan wrote:21.10-21.30 legomultigames: slap af sly midt i shotgun så jeg ikke kan ramme ham, og flere slap kom senner

Uanset om det var aftalt gennem andre kilder, så var der andre spillere på serveren, som dette ødelagde spillet for.

Konklusion: ADMIN ABUSE: Admin status er ikke legetøj.

ksffan wrote:22.04-22.10 buildwars: skifted hold på andre spiller uden varsel eller forespørgsel for at komme på hold med sly, og derefter slaps på sly.
og mener derfor også at det er lidt.

ULTIMATE GAMER's egen forklaring til dette var, at JOK3R (STEAM_0:1:36032872) accepterede denne flytning til gengæld for 200 credits. Denne aftale kan IKKE bekræftes af serverens data.

JOK3R lød også rimelig utilfreds over voice efterfølgende. Der kom en forklaring om han var i gang med noget bhop. Efter denne udtalelse siger ULTIMATE GAMER: "Sådan, så kan du købe en trail".

Konklusion: ADMIN ABUSE: Admin status bruges til egen fordel, uden forudgående accept fra de(n) involverede bruger(e).
DarkDeviL

Return to “Admin abuse”